de är då man förlorat man inser hur mkt de igentligen betydde

vaknade halv tolv, ingen större baksmälla sådär. hade dock glömt ta min medicin, inge bra. jag började då dagen med storstädning i rummet. dammsuga, dammtorka och skura golvet, de kändes fräsht på en gång. sen gick jag och skulle fixa havregrynsgröt, men ja drog på med en onyttig frukost idag, lat som man är ;> så vart de datorn, snacka med ma prince, haha :) , najs. sen gick jag och lata mej framför tvn, vart de ena å de andra. från bolibompa till snusktv ;d sen ringde då födelsedagsbarnet, så kom hon och hämtade mej så for vi till kallkällan där pärlan stod. fin som den är, eheh. hel var den iallafall! så drog vi till sanna och åt tårta med hennes släktingar, mycke trevliga människor. ja drog då på värra chocken då sannas mor kallade en för "jävla fitta" , åherregu. känns fortfarande som om de vore en dröm, en ögonblick ja alltid kommer minnas kan ja säga, ahah. sen drog vi ut, umgicks med sebastian. snackade om gårdagen, å sanna snuska sig som vanligt. så var stackaren tvungen för att dra hem klockan nio, tonys regel där. ingen kommentar där tycker ja <; , så drog vi vidare till kvantum med sannas snygging, köpte energidryck så träffsa vi på pontus också. ett tag sedan, gääängstaboy. så drog vi till tuna, träffa danne då. snackade litegrann, så drog vi till sanna igen. ja slog på sannas deppmusik, medan hon låg å tog på sig själv och snackade med david. kristoffer fick då mej på bättre humör, tack för de! , jag åkte då hem med ett leende på läpparna. imorgon ska jag nog hitta på ngt med far min, får se. länge sen vi umgicks tycker ja, + att sanna har fullt upp me att bli firad å va me pojkvän. uppmärksamhet på hög nivå ;d blir väl att ja kilar dit vid nio-tiden, så inte ska jag klaga. puss,

jag vet inte vem jag är mest besviken på, dig eller mig själv


Kommentarer
Postat av: SANNA

hahahah, tog på mig själv. åhye!

2008-08-07 @ 02:26:40
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0