de hade väl ändå varit lika bra?

jag lutade mig bak och försökte känna. gjorde de ont, eller var de som jag trodde. att de skulle kännas bra? jag vet inte, jag kände inget speciellt. en stor lättnad, de var de enda. de kanske var nog?

känner inte för att skriva speciellt mycke idag. drar bara dagen i korta drag. jag vaknade halv tolv, hade svårt för att ta mig upp ur sängen. fanns ingentligen ingen ork för de kändes de som, men jag tog mig upp till slut. sen drog jag och sanna oss till stan, hon kom till porsön så tog vi bussen härifrån. jani, ja hittade en puma-tröja, och ett par mjukisar. kände dock att jag spenderade allt för mycke pengar ändå, så jag ska in imorgon och lämna igen mjukisarna. behöver pengar till annat, olyckligtvis. sanna tröck i sig en mjukglass, så for vi hem runt halv fem. jag åt middag, tog mopeden till sanna halvåtta. så for vi och lämnade igen en film på hemmakväll, dock två dagar försenad. skämmigt förfan ;d sen gled vi vidare till kvantum, jag köpte mig nudlar. så for vi till konsum, skulle köpa munk men fanns inte. besvikelse! aja, köpte oss en daim osådära. drog till sanna å såg paradise hotel, och tog de allmänt lugnt. har varit en tjorvig dag, phett jobbig. ända sen jag vaknade har jag bara väntat på att få sova, typ sova bort livet? nä, dedär lät väl kanske lite väl hårt. varit mycke tjat och tjaffs idag, usch. mitt huvud orkar inte med? allting löste sig, trodde jag iallafall. fast tyvärr måste jag säga att jag sitter i skiten, ännu en gång

totte, helt underbar hunk måste ja säga.
sjukt vad han kan få en glad. tack,! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0