fett me söndag,

sovit @ riekkola's i helg, vart chill. blivit några vändor till statoil och kvantum, köpt nudlar och lite allt möjligt. helgen har gått snabbt, men varit jävligt skön faktiskt :) , inte behövt tänka så mycke. fredagen vart lite jobbig, åkte till kvantum. vi snackade nästan bara om en endaste person, och sen dyker han upp. shit , vi började as-flabba. så fult, de var verkligen meningen alltså. vi sket i att köpa ngt, å drog hem till sanna. så drog vi till statoil runt två och köpte nudlar istället, starkt! sen låg jag och lyssnade på nathalies ful-låtar , måste erkänna att hon faktiskt har några bra fast ska jag vara ärlig så tror jag att de är sannas låtar. haha, sötnus:) mår iallafall bättre nu. igår låg jag och smsade med snygging, mmys! vi gick å la oss vid två-tiden, och vaknade tre idag. sovit i tretton timmar, feeedt <3 drömmarna slog allt, blev sur varje gång ja vaknade å insåg att de inte var på riktigt, jävligt. grät i sömnen också, fifan. man börjar ju undra? vi fick oss ett gott skratt igårnatt när vi sku sova också, per; baby boy, nananaa (y) aja, nu ska ja sitta å sociala ett tag. ikväller blire no att va me sanna , ring mej

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahah, där ser du. jag ahr NÅN bra låt (a)

2008-08-12 @ 09:44:04
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0