kalaas!

vart luleåkalaset igår, de var fint :) blev dock inge drickande, tyvärr. har ju penicilin-kur, inge kul. får se om de blir ngt smått idag då kanske, kanske sätter mer fart på en. igår gick vi runt, träffade på go-folket. så träffade vi på ante å hans gäng, så åkte vi karuseller och umgicks. så svek ja ante litegran, haha förlåt (?) , råkade bli kidnappad av en viss kristoffer. sötnuuuus :) så drog vi och skulle möta min far, lite packad? närå, inte såå farligt kanske :) fick pengar åsådära, så sprang vi till bussen. hann precis, starkt jobbat. riktigt skön tur dedär, kändes som att de tog en evighet. värrrrmee! så kom vi hit, sanna fixa hamburgare. tyvärr fick ja inte i mig hela, hade så ont i halsen. felåt? så drack vi eldorado juicen där, go' varen :) så skjutsade sanna hem mej, hade tänkt sova hära men blev tjorv med mediciner å tjosan hejsan. så när ja kom hem , fick ja syn på massa skor i hallen. pappsen hade dragit me halva lulekalaset hem? närå, men efterfest vare ;> ja gick å la mej. blir att kalasa idag också, får se hur de blir med vädret. blev just soligt, fast kallt är de. har inte riktigt bestämt va jag ska ha för kläder eller nånting, vi liksom ba softar på. har huset för oss själva, nöter rixfm. de e najs :) slängde i oss nå ostmackor nyss också, nu e ja nöjd.

danil, jag är ledsen för allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0