men bara så perfekt

jag vet inte riktigt vart ja har mig själv, men tankarna kretsar runt dig. jag kan bara inte låta dig gå, jag jämför dig med andra och kommer alltid fram till att de är du. jag har behandlat dig som skit, som om du inte vore något. men när du försvann, de var då jag insåg.

mondaay idag ! vet inte riktigt, blir nog en såndär slapp dag bara. bara ta mej lite tid, tänka tillbaka på allt. var och handlade med mina föräldrar för en liten stund sen, hyrde en film också med paris hilton, pledge this som säkert alla redan sett? är inte riktigt en såndär film-människa, ser helst film under en filt med någon jag tycker om, inte själv. skulle varit med kristoffer idag, men vi skippade. bortförklaringar, hatar verkligen såna. ska vara med sanna efter middagen, runt sex. vi kanske ligger och kikar på paradie hotel en stund, sen får man väl se vad vi hittar på. glömde säga att hon är en underbar vän igår, tack sanna. hade glömt bort totalt, men bruden gör mej glad alltså. lördags-natten vill jag bara glömma, alla känslor bara kom fram. de behövs ibland. men somsagt, de är mest jag själv som utsätter mej för de, ingen annan. så förlåt allihopa, jag är falsk

Kommentarer
Postat av: SANNA

glad jag blir :') bästhäst!

2008-08-04 @ 15:41:57
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0