rätt upp och ner

en chans är en chans. en chans är liksom då man får tid, möjligheten att få tänka. få ändra på saker och ting, och sen får man dendär chansen. de finns inte flera chanser. nu beror de ju såklart på vad man syftar på, men i syftet på kärlek eller någon annan slags relation. har man gjort något man inte ska, ska de liksom inte upprepas och när man får dendär chansen är de liksom de sista man får, chansen att bevisa vem man igentligen är. en sån har jag nu fått, och jag sitter själv och funderar på om jag kommer klara av dehär. de var precis dehär jag ville, över allt annat. och nu vet jag inte riktigt om de är värt de. jag kommer att både förlora, och ha möjligheten till att vinna dig. men jag vet inte riktigt om de värt att förlora just han, han som ändå alltid kan snacka om saker. som alltid tar tag i saker, och som klarar av diskutioner. och som jag ändå tycker så mycke om. jag vet inte

de har varit en skön dag idag faktiskt. bara degat hela dagen:) jag var med sanna runt sex, vi åkte en vända till mc donalds och köpte mjukglass och snackade. sen blev de tråkigt, så vi for till sanna och såg paradise hotel. sen somnade ja, var sjukt trött. hade något såkallat sms-sex, så ba somnar ja. förlåt? vaknade vid elva av att sanna petade på mej. flickan själv hade suttit vid datorn, men ja tror inte att de var nåra problem för henne. jag åkte hem vid tolv. tog min medicin, satte mej framför datorn och snackade med trevligt folk. skulle se klart filmen, men allvarligt talat så sög den så jag satte på lite örongodis :) , smsade en stund med krillepille som sen skulle sova, sötnos. å sen en liten stund med danil också, sen tog ja mej en dusch. riktigt skönt! nu sitter jag här igen, musikar på. snackar med petter och joakim, ska nog snart lägga mej i sängen och bara ligga där, inte göra nånting.

ja vill bara ligga där och pussa på din mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0