allting är upp- o ner

jag har inte hunnit skriva idag, haft fullt upp. nästan iallafall. jag vaknade runt tio, o senare for jag o grabbarna till coop forum bygg o kikade, och sedan tog vi oss en burgare på burger king, riktigt gott faktiskt =0 sen for vi o tvättade bilen, och o efter det åkte vi hem. vi for direkt till hanna o anders. det blev en liten snabbis bara, för sen kom inga-lisa o kalle så vi drog hem o fikade. go-bullar o julmust, kan det bli bättre? efter det for jag o min syster ut och sprang. det var jädrans skönt faktiskt! efter en stund började jag må sjukt illa, kändes som att jag skulle svimma av vilken sekund som helst. inge skönt alls. började tänka efter o kom fram till att jag måste sova mera. har inte blivit värst mycke sömn nu under denhär veckan. o de lär inte bli så mycke sömn ändå, för på tisdag måste jag o resten av familjen upp klockan tre för att sen få skjuts till arlanda, nådigt kul? na. ska lägga mig tidigt idag, tänk för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0