andra advent

ingen vidare julkänsla igentligen, trots allt pyntande. jag hatar julen, som jag tidigare nämnt. idag har det varit jädrans kallt ute, eller det är kanske man ska säga. jag och johan for ut en sväng med bilen, genom lule-stad, det var trevligt. sen for vi förbi piraten och köpte lite gotta, och så fick jag massa glass oså:) sen har vi chillat på här hemma. sett på oth med sis, och nu gossip girl. vart ett jäkla maraton här alltså. blir väl en såndär softarkväll ikväll då, massa mys

jag funderar på att dra till skolan imorgon, jag känner att det blir aldelens för tråkans att sitta hemma. men å andra sidan så nästan måste jag vara hemma eftersom doktorn sa de, och sånt säger man inte i onödan direkt. vet inte riktigt om min hals läkt nå bra ens. jag får bara ondare för varje dag, och det strålar mot öronen så jag får ont i dem också. sjukans jobbigt =s nåväl. fårse fårse! nu ska jag fortsätta vara social. mina inlägg idag har varit lite slarvigt skrivna, vet knappt vad jag skrivit igentligen. så, förlåt för en tråkig blogg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0