ändrat uppfattning

jag hade fel, ännu en gång. det känns tråkigt

det vart en riktigt tidigt morgon. jag fick vakna halv fyra, sjukt jobbigt.
jag fick skylla mig själv, men alltid är ju en halvtimma bättre än ingenting?
nåväl. jag hade lågt blodtryck, kändes som att jag skulle svimma när jag klädde på mig.
jag var hungrig, men skulle jag ätit skulle det kommit upp lika snabbt. ingen ide
jag klarade mig iallafall. bilresan till stockholm var skön. jag låg i baksätet och
lyssnade på coldplay och lite annan skön musik. jag somnade
sen när vi kom fram till arlanda gick vi och tog oss lite morgonfika.
jag tog en kopp the, bara. måste säga att thet där var grymt gott!
sen var det då dags att kliva ombord. planet vart försenat säkert en halvtimma,
vilkett också gjorde att jag missade min tid hos frisören, typiskt.
jag kom iallafall hem runt elva. jag la på lite smink, bytte kläder och for in till stan
och knallade runt med sanna. det var en kycklingmacka, the, lösögonfransar och lite såndär
tjaffs bara. köpte en tröja också, som jag mest troligt ska lämna tillbaka, typiskt mej.
vi for iallafall hem runt fem. vi har degat hos sanna med datorerna framför oss,
mycket trevligt! fram tills nudå, vart väl lite småless. men, jag antar att en såndär
lite sak inte ska förstöra hela min kväll. vem vet? jag har snart varit uppe ett dygn, weh

imorgon ska vi vakna tidigt. in till staden, fixa lite stuffs. köpa en foundation oxå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0