can't take this anymore

dagen har väl varit helt okej, antar jag. jag for och handlade med mamma, behövliga saker. hon betalade, just därför jag slet med mig henne. hehe ;) sen for jag till björkskatan och mötte upp nathalie, och hon var seg som vanligt. sen tog vi bussen in till stan och jag hittade massa, som jag sedan prova och sen inte ville ha. är jag aldelens för kräsen? nä, jag vet inte. sen kom iallafall sanna och tjejorna fick springa efter mig som nå tokar, flåt. nåja, det gick ju bra. hittade en tröja sen på jc, som jag igentligen inte ens tyckte om?=) men ja, jag köpte den ändå. sen kunde vi äntligen åka till porsön, och då gick vi först och köpte oss dricka och sedan traskade vi in i våran gamla skola. snacka om att man saknar den, huva. sen träffade vi våra gamla lärare, jäklar vad gamla alla blivit? haha, too bad för dem va. dem tyckte då vi hade blivit snygga, vadå blivit? ;') kulkul. sen var det ju lucia, halv åtta i matsalen. och ja, ungarna i sexan såg ut att vara fem år, tragiskt. dem sjöng väl rätt bra, och vi gjorde det vi gjort i alla år. vi satt och råglodde på alla, påpekade det mesta och skämmde ut oss och gjorde folk irriterade bara för att vi skrattade. men, det får man väl göra? sen drog dem ju samma gamla vanliga låtar, vilkett fick mig att garva ännu mer. "han smeker sin maria", hahaha. och ja, det är säkert bara sanna som sitter där hemma och små-ler nu :) nåja, sen gick vi till pizzerian och jag fick i mig mat. typ bra=) sen skilldes vi åt, och nu sitter jag här och snackar med snälle kevin (a)


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, maraiah :D

2008-12-11 @ 23:19:02
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0