då var det ett år kvar

denna julen var tamefan den bästa, iallafall på länge. vi började med kalle anka, åt god jul-mat som inga-lisa hade gjort, och sen vart de mera julmys framför tvn med aladdin askar och kaffe. sen började inga-lisa lasta på ännu mera gotta på bordet, nästan så man aldrig fick nog. så, nu sitter jag här och mår illa. julen ska jag då inte klaga på, den vart skön. jag tog en massa bilder, men tyvärr så kan jag inte lägga upp nu eftersom jag har kamerasladden min hemma, väldi typiskt. de värsta var väl dem jobbia jul-messen man fick, att sitta och svara på alla? näe, inte en chans. jag tröttnade redan efter det andra. jag satt iallafall och smsade med kevin och philip, mestadels. det fick också tiden att rulla på lite extra :) sen vart det mer fika och sen for vi hemåt. vi har nyss sett "Tomten är far till alla barn", tredje gången i år faktiskt. på väldigt kort tid också för den delen, haha. men mysigt var de. nu satte jag mig här, tänkte bara uppdatera lite snabbt om min jul och sen gå och lägga mig breve syster och kolla på tv. blir att borsta tänderna extra noga idag :s

ha en fortsatt trevlig kväll, gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0