det går bra nu

du hade ara kunnat låta det vara som de var, och inte skrivit alls

jag och sanna försov oss med flit idag, till klockan tio. det var lätt värt de! fast jag vet inte riktigt om det var så värt att fara till skolan. vi gick bara på en lektion, haha. vi var helt enkelt less. men det var chill, vi satt mestadels och kollade på fotbollen åde. vi fick oss massa bra underhållning, haha;) sen sket jag i tekniken och drog och var med sebastian. vi for hem till han och chillade. sov i sisådär 3 timmar, akta skönt? sen käkade han middag, och sen skulle vi och träna men jag var alldelens för trött, + att jag inte får träna förens nästa vecka igentligen. illa :s nåja, jag for först till sanna snabbt och sen tog jag bussen hem

nu sitter jag här, funderar bara. ingenting annat. snackar med johan, och smsar med philip och jag mår allmänt bra, i guess. imorgon funderar jag på att skippa matten så får jag världens längsta sovmorgon, till kvart över elva men då är ju frågan om det är värt de? blir nog så, det är ändå sista veckan så det känns o-värt att inte göra de. förmodar att jag ändå inte kommer kunna somna fören sent inatt med, kulkul

här e ju då philip, charmknutte med andra ord


Kommentarer
Postat av: Frida

Du har en utmaning att hämta hos mig! :D

2008-12-16 @ 21:04:47
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: Frida

Du har en utmaning att hämta hos mig! :D

2008-12-16 @ 21:04:51
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: Frida

Du har en utmaning att hämta hos mig! :D

2008-12-16 @ 21:05:41
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0