det kallas typiskt

jag kom hem från mellandagsrean för en liten stund sen. jag hittade faktiskt inte ett piss :s jag köpte mig iallafall en bh och lite trosor, det är väl inte ett minus iallafall. syster köpte sig en massa finsaker, o en mascara som såg ut att vara jättebra. måste också in och köpa en ny mascara nångång innan nyår, fast det är sånt man hatar att lägga ut pengar på. även fast det igentligen är hur viktigt som helst? jag tycker en mascara för 150 är för dyrt, men samtidigt så räcker den väldi länge ändå

nu väntar jag på middagen. det blir inga julrester idag iallafall, i think? annars så äter jag ärligt talat inte. är sjukt less på kameran också. tatt en massa bilder som jag inte kan lägga in, får väl skylla mig själv. e också less eftersom batterierna blivit helt dåliga och laddar ur på en timme typ, kulkul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0