det kan fan inte vara sant

onsdag imorgon. slår vad om att jag kommer vakna med feber och halsont uta' helvete. jag somnade när jag och familjen såg på film och vaknade 20 minuter efter med riktig halsont och risig som bara den. jag och sanna snackade om det på skolan idag, bara för att det är onsdag imorgon kommer jag ha halsfluss. tro det eller ej men det är alltid, precis alltid på onsdagar som jag får halsfluss. nu är det i och försig fyra hela veckor sen jag hade de senaste, jag börjar bli riktigt less. kanske märks att jag måste operera bort halsmandlarna, något :) och de roliga är ju att om jag blir sjuk imorgon, d v s feber då får inte jag opereras på torsdag. haha? sånt jävla turbarn som jag alltid varit. otroligt less


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0