en snabb shoppingrunda

jag hittade mig en jätte söt skjorta från jc. den hade förut kostat 700 och nu var det då halva på den så självklart köpte jag den. sen hittade jag mig en väska på hm, en ganska enkel och billig och självklart en snygg sjal på de. sen hade jag tänkt köpa skorna som jag hade tittat på, men jag tänkte avvakta med de och kolla om dem går ner i priset efter jul. i värsta fall kan det vara så att någon köpt dem när jag ska köpa, men isåfall får jag bara skylla mig själv. dem var dyrare här än i luleå, väldi konstigt tyckte jag. det blev en snabb shoppingrunda idag bara. vi for in till hälla istället för stan, det vart bra det med. dem hade alla bra butiker där som man ville gå på i samma byggnad, rätt skönt. blir väl stan nån annan dag. bara vi "kvinnor" får oss några lediga timmar från barna så ska det nog gå för sig, haha :) ska inte köpa så mycket mer nu tror jag. inte så köp-sugen. eventuellt skorna efter jul, och sen vore det inte illa med ett par nya jeans kanske?

nu sitter jag här med en kaffekopp bredvid mig. jag blir nästan förvånad själv att jag börjat tycka om de. far min tyckte att jag skulle ta en kopp för skojskull när ändå alla andra satt och drack de, jovisst tänkte jag. det smakade riktigt bra, och jag känner mig ännu piggare nu faktiskt, haha. usch, vad har det blivit av mig igentligen

har ingen kamerasladd med mig ner hit, men bilder kommer väl så småningom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0