go' dagens

sitter i skolan, gullat. sitter och gör so-rapport, fast jag kände snabbt för en paus. efter dethär har vi engelska, ska igentligen göra mitt prov men ska nog fråga om jag kan få skjuta på det imorgon. lite små-lat som inte orkat plugga nå =s efter de har vi spralt, och sen so och sen slutar vi. ska hem, ska fråga pappsen om vi kan fara en sväng till "Björn kläder" och kolla på jackor, vill haa. senare ska jag in till staden och träffa maja, länge sen sist. blir väl ba och gå en runda och sedan kanske sätta sig och snacka lite. mysepys! antar att det bara blir att ta det lugnt efter de. åka hem, äta middag och sätta sig och plugga. blev jädrans sugen på att fara och träna också, men jag får väl se. uppdaterar senare, puss

slänger in en fin bild här också ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0