hål i naveln

haha, en kul upplevelse ändå. vi satt i bussen påväg från skolan. i princip hela skolan åkte, kändes det som. bussen var smockfull. nåja, jag och sandra satt och snackade och jag frågade om henny skulle göra hål i naveln. då skulle sandra skämta lite och fråga om jag vill joina, visst fan ville jag ju de. sen började sandra fråga mig på skoj om inte jag också skulle göra ett hål? jag sa nej. sen började hon tjata, och jag började bli mer och mer sugen eftersom jag velat göra det sen mars igentligen. så, ja bestämde mig för att göra det helt enkelt. vi drog dit runt tre efter många timmars väntat. allt gick bra, fast stackars henny vart yr. nu svider det och har sig, men det var lätt värt de. de var en födelsedagspresent i förväg.

sandra och henny frågade mig om jag inte ville komma dit ikväll och se någon film, ja visst svarade ju jag. ingen aning om vad det blir för nå, men dem hade tydligen kollat upp massa:) imorgon blir det haparanda med sanna. ska kika bussar osådära senare, sen kommer ju det efterlängtade barnbidraget <3 nu är det jul-lov och jag ska fortsätta njuta på. ska snart ta bort plåstret osv, bilder kommer säkert sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0