halvdag

jani, det var jädrans skönt de. vi slutade tolv och sen mötte jag upp sebastian i korridoren så gick vi till han. vi har bara chillat på, och svammlat som alltid :) och sen runt fem skulle han till stan med kalle så jag drog hem, ides inte följa eftersom jag var så trött. är det så konstigt kanske? jag har ju ingen energi kvar i kroppen eftersom jag inte får i mig nånting. störande

nåväl. det blir en lugn kväll skulle jag tro. jag ska plugga till engelskaprovet och son. alla snackar om att gå på bio på fredag, luciavakan. jag satt också just och funderade på om jag inte ska ta en titt på vad som händer där. lät då kul iallafall :) nåjo, nu ska jag koka nudlar åt mig själv och slå på tvn.

one good night don't really change the thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0