hem ljuva hem

jag fick komma hem idag, det var skönt. det var på gränsen eftersom jag har fått blodsockerfall flera gånger, svimmat osv. inge kul alls ;s men operationen gick väl bra, i guess. sjuksyrrorna på barnavdelningen var jätte trevliga, dem fick en på riktigt gott humör. sen träffade jag min gamla fritidspedagog, mats. han kände igen mig, även fast vi inte setts sen jag gick i ettan? haha, min favorit-lärare faktiskt :) sen kom dem med en lista som det stod en massa filmer på, så fick jag kryssa i vilka jag ville ha så fixade dem det. och sen fanns dendär lilla gulliga "ring-ring" knappen, så så fort jag tröck på den kom en sköterska in och frågade vad jag ville ha. jag har ätit en hel del glass och youghurt. det är i stort sett det enda jag ätit, + lite nyponsoppa. snacka om att man går ner i vikt på sånthär? ingenting att klaga på kanske. nu har jag sjukligt ont i både nacke och rygg så nu ska jag lägga mig i min goa säng och sova. mors!

ett stort + till sjuksyrrorna. sjukt goa <3


Kommentarer
Postat av: frida

haha, man lever typ lyxliv dära ;) krya på dig!

2008-12-05 @ 16:09:17
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0