hemlängtan

ah, sitter här och längtar hem. finns ingenting att längta till igentligen, men det vore bara skönt att få vara hemma just nu. göra precis vad man känner för. gå ut, vara med någon eller också bara ligga och dega i sin egna säng. jag ser fram emot nyår, varför vet jag inte. kanske för att det händer något i stan, i lilla luleå. det kommer inte precis vara dött om man säger så, som i vanliga fall. inga planer igentligen inför nyår, inte mer än att åka in till stan, där säkert alla flesta kommer befinna sig runt tolv-slaget. har ju snackat med kimpan o de, så kommer ordnas lite stuffs också. då blir allt säkert dubbelt så roligare, om jag minns rätt? haha;) jag kommer hem om fyra fjuttiga dagar, snart tre. när jag kommer till lule ska jag färga håret. får se hur det blir, om jag hinner. det blir mest troligt att åka direkt från flygplatsen in till stan, frissan där och sen träffa sanna. så långt har jag kommit iallafall. det ska bli skönt med ett nytt år, fast jag kommer sakna året 2008. dethär var ett händelserikt år, både bra och dåliga saker har hänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0