humöret, som en berg- och dalbana

nja, alltså jag ids igentligen inte skriva. jag känner helt enkelt inte för det. sprider bara sån negativ energi känner jag.  ikväll vart det iallafall bio med syster och johan, det var mycket trevligt. johan satt i mitten, pimpen u know. och jag fick mig många goda skratt. men efter bion höll jag dock på att spy, popcornen kom nästan upp kändes det som. sen tog vi en raggar-runda runt stan. en fin stad dehär ju, jag känner allt mer och mer för att flytta hit

nu sitter jag och smsar, ovanligt. det är philip jag sitter och skriver med, nästan blivit en vana faktiskt. alla har då gått och lagt sig så det är väl tur att det finns någon liten prick där ute som är social med mig. jag ska snart gå och tvätta naveln, fått nån slags infektion skulle jag gissa. varar och lite sånt, hemskt. nåväl, ja får skylla mig själv för att jag är sån slarvmaja. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0