i just don't get it

idol slutade för en stund sen. tråkigt att robin åkte ut, istället för alice med bebisrösten.
blir helt klart att kolla nästa fredag, och då ska kev ta hem skiten. baby :)

just nu sitter jag och kollar på hey baberiba. pausade för att skriva lite blogg :) mor min gick och la sig, tråkmåns. ska väl fortsätta se på en stund, får väl se om jag somnar eller om jag blir uppe halva natten. e dock inge trött eftersom jag sovit två hela dagar nuså, haha. tog just mina mediciner och jag känner att dem inte hjälper något, även fast jag fått hem säkert 6 st olika? jag börjar smått tro att jag fått en infektion, eller att stygnen börjat gå upp. får väl hoppas på att dem inte gjort det i varje fall. dem sa att risken fanns, menmen. har det inte blivit bättre till veckan ska jag kolla upp dedär. jag får hursom helst inte träna på 2-3 veckor nu. känns helt hemskt igentligen =s idrotten är ju bara att glömma, tydligen jätte farligt om jag skulle anstränga mig osv. nåväl, nog snackat om min hals. det ordnar väl sig så småningom! imorgon har jag inga planer. jag vaknar väl, sen tar jag en dusch och sedan är jag "ledig" om man säger så. har lust att umgåsas, men vet däremot inte om mina kompisar är lika taggade. fattar typ inge, aja. take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0