i quess i was a shoulder to cry on

gårdagen slutade katastrofalt skulle jag väl vilja säga. ska inte gå in på de, då förmodar jag att denna kväll kommer sluta likadant. jag somnade iallafall hur sent som helst, kunde inte sova pga det. tur att jag hade min pappa att ringa till iallafall, kändes mycket bättre efteråt. så kröp jag ner bredvid mamma och somnade efter en stund.

idag började vi nio. vi hade favo-dag som alla andra onsdagar. och idag bestod dagen av film, datasalen och.. hänga i studiehallen? less man vart. förstår inte hur lärarna igentligen planerat. dem förväntar sig att man ska vakna tidigt, dra till skolan och sen sätta sig och se film? na, demhär sista dagarna kan man ju lika gärna skippa. imorgon bestämde vi (jag, sanna o nathalie) oss för att  fara till ormberget. vi hade tänkt åka bräda men nathalie hade sina slalomgrejer hos henne mamma så vi tänkte åka längd istället, kul de de. om jag får gissa så kommer vi nog sitta och hänga i värmestugan för det mesta. blir väl att grilla någon korv också, haha. vi slutar runt ett så det blir skönt iallafall! får se vad som händer efter de

nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. jag ska duscha om en stund, sen börja städa i mitt rum och rensa min garderob. jag blir galen :s . sen blir det väl att löka framför datorn som alla andra kvällar, kulkul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0