inte många timmars sömn

vart en tidig morgon. vi vaknade halv tio och gick direkt till bussen. vi hade precis missat den och fick stå där och nästan frysa ihjäl en halvtimma. vi hade iallafall en social gubbe som pladdrade på rätt bra, nästan så man vart lite less på han med. sen äntligen kom bussen, jag frös som bara den. inte för att det är kallt ute idag, utan för dendär jäkla blåsten. hur ska det igentligen bli ikväll? inte så sugen på att gå ut genom dörren, så känner nog dem flesta lulebor idag skulle jag tro. nu har vi iallafall kommit hem. efter tre långa timmars väntan med en kopp the o massa danska, vi klarade oss bra ändå. nu är jag sjukt trött, hade tänkt vila en stund. sen ska jag hoppa in i duschen här hos sanna, blir jätte skönt

put a smile on my face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0