god morgon!


denna lilla plutt har så sjukt vackra ögon. melvin <3

god morgon! nu sitter jag här, nyvaken men ändå rätt pigg och glad. ska snart gå och dra på mig nå kläder, sminka lite lätt och sen käka lunch. sedan blir det att fara och spendera lite pengar. jag ska köpa skorna jag hittade i veckan, sen kolla på någon söt kjol eller klänning, eller nått liknande som jag skulle kunna ha på mig imorgon :) oftast när jag skriver upp vad jag ska köpa blir det att jag köper nått helt annat i stället, haha. men är faktiskt inte ens speciellt sugen på att sprätta iväg allt sådär, o sen kommer ju mellandags-rean och allt vad det nu är.

jag var uppe till fyra inatt, igen. jag hade då nästan varit uppe i två dygn, helt sjukt igentligen. och ändå fick jag liksom "kämpa" för att somna, haha. nu är man då trött som ett as, typiskt allt det alltid ska komma på dagen. nåväl, nu ska jag gå och lägga på nå smink osv så jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0