juldagen

nu var det juldagen. det är just efter jul allt känns så tråkigt, då alla affärer har stängt och allt är helt dött runti-ikring. och sen äta demdär förbannade julresterna, usch. man får nog bara av att sitta och trycka i sig det en gång om året. får väl se hur min juldag blir i år. jag vaknade halv ett. var hur skönt som helst! sen ska jag nog ta mig en dusch och sen slutar syster klockan två, och då blir nog allt det hela mycket rolgare, haha. nåja, blir väl bara att ta det lugnt om jag får gissa rätt. nu ska jag gå och äta min frukost, sedan ta mig en varm skön dusch som man kommer få komma och slita mig ur

är de så som jag tror att det kommer bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0