keep smiling

denhär dagen har varken varit bättre eller sämre än gårdagen. man blev då på lite bättre humör när vi fick sluta elva, fast kändes dock väldigt onödigt att man ens hade kommit till skolan. vi hade tänkt åka skidor på ormberget men då hade dem tydligen stängt eftersom det var halt och jäkligt så då var det bara att fara till skolan istället. vi såg en film och sen slutade vi, nödvändigt. nåja, vi käkade iallafall lite gröt och sen drog vi till stan. vi gick runt en liten stund, sen gick jag till moster och umgicks med henne och min mor. sen skulle dem iväg och handla julklappar så jag hänkade, och även jag fick några extra julklappar. haha:) sen tog vi en fika, och sen for jag och mamma hem.

nu sitter jag och tar det lugnt. jag och nathalie ska iväg och träna senare, äntligen! efter de blir det väl att fara hem och bara tråka. imorgon är de ju lov, så jäklarns skönt. fast det är många andra skolor som till o med är lediga imorgon? fusk. blir att fara dit, se en film och sen få betygen och dra snabbt som attan. jag förmodar att jag ska vakna en kvart innan skolan börjar, he upp håret i en toffs och dra på mig mjukisar och sen kila. nått i den stilen

nu ska jag käka på en stund, sen leta fram mitt stil-kort. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0