massa tjorv bara

designen. alltså, jag blir galen. jag har kollat massa sidor, där står endast massa koder o ja förstår inte ett piss. jag vill inte ha min blogg såhär. ja menar, kolla på alla andras? :s

måste slänga in en bild här också känner jag. jag har ingen vidare "julig" bild om man säger så, endast massa bilder på min syster och hennes kompisar som man inte vill se, trust me. så, jag gick in på pixbox och tog en av phili som han hade, favoritbilden på han och bebben såklart. är de inte en tjusig bild? ;)



hoppsan. såg att jag glömt skriva vad jag fick i julklapp i förra inlägget. jag vart ganska nöjd ändå. 
jag fick som ingenting som inte var till använding om man säger så. nåja, såhär såg de ut;
svea mössa
svea väska
jacka
skor
locktång
parfym
smink
underkläder
sockar
pengar
smycken
tjocksockar
(ska få playboy lampan av far när vi kmr hem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0