måste få tänka på annat

jahapps. nu sitter jag här, lyssnar på mammas och pappas snack där ute, och dem fina jul-låtarna som spelas. ska snart fixa det sista. klä på mig, och sen fixa håret och halv tio går bussen. vi ska väl hänga i stan ett tag, dra till festen där. kolla vad det är för folk osv, sedan får man ju se om man drar vidare till robin eller något liknande, vi pratade då om de. ska nog ta det rätt lugnt ikväll eftersom jag äter medicin, vilkett i värsta fall typ kan leda till döden? :s enligt min far iallafall. nåväl, får väl se hur det blir. förmodar att det blir en helt okej kväll, nånting som iallafall borde få mig på andra tankar. slänger väl upp nå bilder imorgon:) puss

här är då bild på kevin. ett stort + till han,
han hjälpte mig en hel del med matteprovet idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0