nervositet

imorgon gäller det. klockan sju på morgonen ska vi vara på sunderby-sjukhus. jag är väl inte taggad om man säger så, men det ska bli skönt att få det bortgjort. jag är sjukt nervös när jag tänker på hur allt kommer gå till, och sedan hur jag kommer känna mig efteråt. usch, inge vidare kul. enligt dem måste jag vara hemma i en vecka eller två, men jag vet inte riktigt om jag känner för't. vi har mycket redovisningar och sånt i veckan så jag ska ta mig dit så fort jag kan, eller mår bra alltså.

just nu är jag lite less? flera skolor har fått skolkalender. nu säger jag inte att alla kanske har det, men våran har inte de och de är något jag stör mig enormt mycket på. jag vet att jag inte vart bra eftersom vi fick se efteråt. jag ser trött, sliten och helt osminkad ut. och kläderna (?) nä, fifan. nåväl, en skolkatalog är väl kanske inte hela världen. om någon vecka ligger den bara i någon låda och dammar.

Kommentarer
Postat av: amanda

vad ska du göra på sjukhuset? =s

2008-12-04 @ 16:23:10
URL: http://aamandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0