now i know what a fool i've been

nu är det packat och klart. resväskorna står i hallen och väntar på att få rulla iväg. jag måste upp imorgon kvart över fem. flyget går halv åtta på morgon, kulkul. blir iallafall skönt att komma iväg. nu är väl kanske frågan om det kommer bli lättare att skita i dig eller om jag bara kommer tänka på mig ännu mer. sanningen är hård. jag kommer hem dagen innan nyår, så jag blir borta en vecka och en dryg dag. jag längtar till nyår, då det blir nytt år o nya möjligheter. man tänker efter innan så man inte gör om samma misstag igen, det är då det jag ska jobba på

ikväll gick jag till björkskatan, vi tog det bara lugnt. vi tjockade på, låg i sängen och såg på film. en helt okej kväll såhär innan man ska åka iväg, skönt att bara slappa. blir väl så nu också, funderar på att inte sova nånting alls eller också gå och sova ganska snart, inte bestämt mig. nu ids jag inte sitta framför denhär dum-burken mera, så jäkla nere

sluta ring. sluta ta kontakt. jag vill bara kunna vara en dag, utan att tänka på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0