nu kan du få mig så lätt

allting känns prima nu, fyfan. julen är över, nu är det bara nyår man har att se fram emot. sen fyller jag ju år, sjunde januari. ingenting speciellt med det igentligen, förutom att man kanske får sig en extra slant då. jag har tänkt fara och kolla på systemkamera i luleå, när jag kommer hem. en nikon, en rätt billig tycker iallafall jag. sanna fick en sån igår, sjukans avis jag är. får väl se om jag också lyckas nappa åt mig en sån, haha. om kanske min far är lite extra givmild, får väl hoppas :) jag har fotat litegrann idag med min digitalkamera, såg att jag tagit rätt mycket bilder under tiden vi har varit här, och det är absolut inte ego-bilder jag snackar om. sånt ids jag nästan inte ens lägga ner tid på, får ändå stå framför kameran i säkert tjugo minuter innan det blir en någorlunda bra bild ens, inte värt det tycker jag. har väl inte fotat så hemskt roliga bilder ändå. fått med lite från julen, lite på kidzen och lite annat smått o gott. jag vill lägga in dem nu;o blir galen. nåväl, blir väl att koppla in kameran direkt när jag kommer hem, föra över allt o sen slutar det med att jag tar bort 90% av bilder, som vanligt.

sitter igentligen och skriver massa svammel nu känner jag, haha. just nu sitter jag och smsar med henrik lite smått. han hade tydligen sett en tjej som liknade mig jätte mycket inne i stan, och det är ju klart att man blir väldigt nyfiken på vem det kan ha varit. var hon snygg, var hon ful? vill inte ens veta tror ja. ska nog snart kila ut, kanske dra ner till samhället och fylla på min mobil eller något liknande. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0