right now

kvällen har varit helt okej. inte hänt så mycket nytt sen jag skrev sist, ville bara skriva några rader såhär innan läggdags. jag, johan och pappa for och hyrde film och köpte karra, sen drog vi på en liten raggar-runda. johan visade vart gymnasiet låg osv. sen slog vi på filmen ganska direkt när vi kom hem. jag såg väl en 4-5 minuter av filmen, sen vart jag nyfiken och gick till datorn och kollade vad alla andra gjorde en kväll som denna. nu har jag suttit här nästan hela kvällen, dåligt gjort av mig, haha. jag och syster ska iallafall sova på soffan kom vi överens om. gick dit för en stund sen och hade tänkt umgås men kvinnan sov ju, tråker. nåja, ska själv också sova ganska snart. i varje fall gå från datorn, haha. ska lyssna klart låten akon - right now först. imorgon blir det att vakna tidigt, ta en dusch och gå och rota i syrrans skafferi. sedan bege sig mot stadn, säkert nämnt de ett flertal gånger nu
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0