sjukt trött

kvällen igår vart väl helt okej. vi drog till staden, till en fest på varvet. var helt okej folk där, nåra som man kände osådära. man visste ju vilka dem flesta var iallafall, haha synd för dem. vi satt och chillade och snackade, sen skulle jag och sanna träffa robin och c.o senare så vi drog till mig, till porsön. så stod vi i telefonkiosken och väntade på bussen, minnen där ;) haha. så kom de nå grabbar körandes på en skoter, säkert snodd och allt. så körde dem som galningar, och det slutade med att dem körde in i nån "grill-grej" så skotern flög, dem likaså. och sen sprang dem iväg från platsen, haha? jag och sanna gjorde narr av "föräldrarna på stan" sen också, vi fick till en väldigt bra låt också. härligt rimm!;) sen kom bussen efter en tjugo minuters väntan. så kom vi till mig runt tolv och satte oss och snackade om allt, och satte på go-musiken då. vi hade de allmänt trevligt! sen ställde sig sanna och kokade korv åt oss, dem satt då bra. sen runt två vart jag sjukt trött, så att jag höll på att somna vid köksbordet :s så, vi gick till vardagsrummet och slog på tvn och la oss dära och chillade. vi kollade på någon arnold swefhwjekrwneger film också, sjukans va kinky. sen somnade vi, iallafall jag.

vaknade runt elva idag, var skönt. såg på tv en stund, sen drog sanna. så la jag mig ner och smsade med go-folket, och sen kom mor och far min och hämtade upp mig så for vi och handlade o lite sånt. nu sitter jag här, vi kom nyss hem. håller på att planera kvällen litegrann oså, får väl se vad som händer. ska städa mitt rum osv nurå, puss

Kommentarer
Postat av: SANNA

Vi är här för dig, både kille och tjej!

2008-12-13 @ 14:45:13
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0