skolan.

just nu sitter jag i skolan. har varit en lugn start. jag började dagen med ett so-pass. jag skrev en hel del faktiskt och just därför sitter jag och gör annat nu, jag vart less. jag bestämde mig för att skriva vidare efter lunchen, är så sjukans hungrig så att jag inte kan koncentrera mig. eller något i den stilen (?) sen har jag ett engelska-prov som kommer gå åt H.. eftersom jag inte har pluggat ett piss. blir väl att lägga sig i en soffa och läsa sig nåra rader på lunchen i guess. sen har jag matteprov i procent. att det aldrig fastnar? hur lätt som helst igentligen. nåväl, får väl se hur allting går. so:n är inget måste att bli klar med idag, utan ulrika var såpass snäll så att jag fick ta med mig den hem och jobba hemma i veckan, bra det iallafall. ska försöka komma mig till skolan redan nästa vecka, trots alla infektioner och vad man nu kan få. jag kommer att bli rastlös som ett jävla djur, tro mig

typiskt elverna i skolan. alltid spara bilder på bush, stackaren är lite utsatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0