trötter

god dagens! jag vaknade nyss, fick mig en sovmorgon idag också. känns sjukt skönt att bara få sova tills man vaknar, och inte behöva bekymra sig om att det är söndag och att man inte kommer kunna somna sen på kvällen. ska ju vara borta från skolan ett par dagar, igentligen hela veckan men jag ska nog försöka ta mig till skolan på tisdag eller onsdag, får väl se. gårdagen var helt okej. jag var uppe till halv fyra, eller kanske var den tillochme halv fem. jag sov brevid min mor som luktade alkohol, huva. när jag vaknade idag hade hon gjort mig en fin frukost, den satt bra. tack mor :) , snart kommer nog min syster skulle jag tro. beroende på om dem tar bussen eller om dem åker bil. ska nog umgås med hon och johan idag, alltid lika kul de. imorgon åker dem, fast vi ses ändå om två veckor igen. värt ; ) nåväl. ska gå och ta mig en dusch nu, och sen bara slappa framför tvn. jahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0