två veckor

japp, då var det bestämt. den tjugoandra flyger jag, mor och far ner till västerås så blir vi där över julen. så skulle vi komma hem dagen innan nyårsafton om jag minns rätt? det blir perfekt! ska nog passa på att färga håret där också, göra massa slingor osv. får väl se hur det blir med det, i need cash ;> sen fyller jag ju år den sjunde januari också. min gammel-farmor brukar inte vara så snål med pengar då, det kan ni fråga sanna, haha. och helgen innan jag åker så ska jag och sanna mest troligt åka till haparanda, på lördagen. samma dag som vi får barnbidraget (: får väl se om det är värt det. min syster hade varit där i helg och hon tyckte då att dem hade massa med fina stuffs där, så det blir väl najs skulle jag tro. inge bestämt eller så, men vi fundsar :)

känns chillt som fan nu fram till jul. jag längtar, men ändå inte. det jag kanske hatar mest är ju dagen efter jul, vad fan ska man göra då? affärerna har stängt i säkert tre dagar efter jul. man undrar ju, vem var det som hittade på alla "annan dagar", sjukt kasst. nåväl, nu är det inte ens två veckor kvar till jul-lovet. vad tycks? sjukt skönt, har inga andra planer över jul-lovet. jag antar att det bara blir att chilla landet, precis som alla andra lov

nog snackat om jul tycker jag, nästan så jag började ändra åsikter, haha never. nu sitter jag här, sjukans ont i min stackars hals. jag ska ta upp mig till skolan, det ska jag tamefan. alla måste ju tycka att jag seriöst lider av något som inte är hemma hellre än i skolan? tro mig, man blir less. blev redan less på sjukhuse :) , får ta med mig alla mina mediciner. skolmaten lär jag ju bara glömma, får väl sitta och tugga på en mosad banan eller nått liknande. sen ska ju alla mina arbeten in, som jag inte hunnit göra. hur ska allt gå igentligen? huvaligen, nästan så man inte ens ids bry sig längre. jul-lovet, snart där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0