uppstressad

så sjukt uppstressad och nervös inför morgon. det är cirka sju timmar kvar tills vi ska fara, känns nästan som om jag bara ska vara vaken istället. ingen ide för mig att ens försöka sova, inte en chans att jag somnar. jag har sjukans ont i magen å allt just nu, och det finns ingen att snacka med heller som kan få en på andra tankar, typiskt. det enda positiva med morgondagen är att min syster kommer, eller ja. hon kommer förbi sjukhuset, sen drar dem vidare till haparanda o de. vet knappt vad jag ska skriva, jag har ingenting vettigt att komma med förutom att jag håller på att dö av nervositet. börjar fan grina snart, fan sån mes jag är. jag vill inte

jag har ingen aning om man får ha på mobilen där borta,
så därför har vet jag inte om ni ens kommer kunna nå mig.
jag kommer väl hem så småningom. take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0