värt

förvänta dig inte att detta blir något läsvärt inlägg, fattar igentligen inte varför jag ens överhuvutaget skriver när jag ändå inte har något att komma med. jag är så sjukt less nu, på mig själv. jag sitter och har ont i magen av all jäkla stress och oro. är det verkligen så som jag tror?

jag var på skolan idag. jag kom dit vid elva-tiden eftersom jag kände för det. inte så värt igentligen med tanke på att jag inte gick på någon lektion, kul. satt bara och kollade på fotbollen, vilkett ändå var jäkligt spännande. efter skolan for jag in till stan, åkte buss me boman och thomas, mycket trevligt. sen stanna jag av vid shopping och sprang in och köpte en tröja, och sen åkte jag hem. jag kasta i mig mat och sen for jag och mor till mina kusiner, och nu sitter jag här. the end

tiden med dig, då var allt som bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0