you light up my life

jag orkar inte skriva nå särskilt om denna dag, inte hänt något. jag åkte till staden med nathalie efter skolan, vi umgicks och jag följde med henne en snabbis till um. sen for jag vidare mot björx och umgåsades, mycket trevligt. såg 2 and a half men, och lite såntdär. tog det allmänt lugnt bara! sen fick jag jädrans ont i halsen, jag greps av sån panik. det kändes som om jag inte kunde andas eller något? det strålande mot öronen och allt dedär, huva. nu kan jag knappt dricka vatten utan att det bara svider uta' helvete. vette fan vad jag ska ta mig till, jag hungrar ihjäl snart.

nu ska jag gå och sova. far min tyckte inte att jag skulle till
skolan imorgon, men mest troligt far jag iallafall.
å ja, en som verkar lite sur på mig just nu också,
kan det bli bättre? godnatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0