jag är inte frisk

ja känner de i kroppen. trött, äter inte, dricker inte. inte ens godissugen, å då är inte allt som de ska ;d fått nå eksem i ansiktet också, runt ögonen. säkert för att jag slarva med att ta bort sminket på kvällarna, bara inte haft orken för de. gårdagen var rent ut sagt konstig, knepig å lite hemsk. jag höll på att köra ihjäl sanna, helt ärligt. var i chocktillstånd en stund, nästan så ja grät också. de hade kunnat gå riktigt illa. sen fick vi dra min moped till preem, eller ja. sanna drog den, tack! så hade dem hittat på något helt patetiskt, att man var tvungen för att gå in och betala först, innan man tankar. ågudars, hjälp mej. gårdagen sög kan man väl säga, allt sket se'. men livet går vidare, så länge man har sina vänner som får en att tänka på annat. håret ser hemskt ut också, men frisören var trevlig. nu ska jag gå och tvätta bort sminket, ta en kopp te och bara se någon film. bridget jones dagbok blir de nog, så sjukt skön hon är ;> , imorgon ska jag till ungdomsmottagningen, och sanna ska med. pusspåer

kristoffer nilsson, du är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0