jag mår bra nu. är de du?

jag gör de bara svårare för mig själv, men med dig kändes inget svårt. varken då, eller nu

sov hos liffa inatt. casper, ja å sanna. mysit! såg film, tv. snacka å hade're gött :) gick å la oss vid fyra-femtiden. blev en jävla massa tjorv med sängarna. först tog sanna å casper liffas säng, så skulle jag å oskar sova i storsängen. så, var den typ "för stor" , så då gick vi te ryssbygget, skulle sova där. men då bestämde liffa sig för å "slänga ut" casper å sanna. haha, kul vare! men något svårt också. blev ett vattenglas i sängen också så min kudde var blöt då jag skulle sussa påren. aja, den dög (: vi fick då som vi ville, så fick sötnosarna ta storsängen. nåja, vi låg å snacka osådära. somnade en stund efter , gosgos :) vi vaknade tre idag, hade helst ba velat ligga kvar men sanna hade varit vaken sen 1-2 så stackaren var rastlös , + att hon helst ville komma hem före hennes mor. så , vi började pallra mot moppen. jag hade väl kanske liiiite knullruffs? inte konstigt att alla kollade , ahah ;) , aja inte ska ja klaga. ikväll blire väl å fa å köpa karra och bara ta de lugnt liksom (: , imorgon blir de finland . farväl , två veckor framåt . </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0