ny vecka igen.

inte blivit nånting skrivet under dem fem senaste dagarna. jag sov hos sanna i slutet av förra veckan, hennes mor och jan-banan for till piteå, så vi hade föräldrafritt. skönt! på torsdagskvällen var vi med linus, markus och olle. dem hade kommit till luleå, så vi passade på att träffsa dem. dem cyklade från gäddvik till björkan, för våran skull. - puss på er grabbar :) . vart lite lökigt när dem kom, som markus sa. så vi gick ut och satte oss på balkongen och snick-snackade om allting. så gick vi in, markus började utforska. han började med kakorna, sen fortsatte han me resten. kul hade vi, markus råkade hitta sannas stor-trosor som låg framme. åherregu va vi skratta! så började dem cykla hemåt runt två-tiden, raka vägen mot gäddvik. måste ha tagit ett bra tag, huva ;d jag och sanna moppsade iväg till statoil iallafall, vi köpte nudlar å daim. så for vi hem, såg på "ljudlös" mtv, de gick ju också. slapp iallafall höra usher - moving mountains , tur! fredagen for vi in till stan, skulle träffa micke. men, inte de? vi åkte hem, slappade vid köksbordet. gick ut å busade, snarare "lekte med döden" , litegrann? ;) så for vi hem till sanna igen, bara tog de lugnt. och sen for vi ut me mopederna, sanna övningskörde litegrann på gårn först. de gick väl bra, så drog vi vidare mot kvantum och vart vi nu var. lördagen vart väl samma, vi for till rutas en sväng. och sen mjölkudden, kvantum å donken. söndagen var vi med nathalie på dagen, och senare på kvällen for vi in till stan och mötte liffa och casper. vi moppsade till dem, såg film och hade de mysit. igår gjorde vi absolut ingenting, såg oc. gick en vända till konsum, och senare på kvällen drog jag och sanna till statoil. igen? stammis-varning kanske. ikväll ska vi sussa hos liffa, casper skulle väl också komma. de blir väl najs. imorgon, eller mest troligt på torsdag far jag till finland med bu och bä. har inte riktigt bestämt mig, men de ska nog ändå bli rätt skönt att komma bort lite. vi blir borta en vecka, "ungefär" . och när jag kommer hem är de ju pdol och massa , de blir najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0