skärpning ida

hahah, herregud. visste att de skulle bli såhär, så fruktansvärt dålig på att hålla de ja lovar när de gäller dagböcker och bloggar. från och me nu lovar jag att skriva så ofta jag bara kan. sanna vet ju själv hur de har blivit med dagboken jag har hos henne, ida svikerrr. nåja, nu är jag ju iallafall hemma. riktigt skönt! varit med sanna å nathalie, som alltid. vi har moppsat å bara haft de allmänt trevligt. idag åker nathalie till södra, hon sviker oss. nåja, vi kommer nog ha trevligt iallafall, fast självklart kommer vi gråta oss till sömns varje natt<3 , tahah sweet. vi får väl se vad vi hittar på, imorgon ska jag till frassan och färga håret. tusen spänn , ändå hyffsat bra pris! sen har ja gjort upp killschemat igen, ahah. nä, men de måste ja greja ;) på lördag blir de iallafall piteå dansar och ler, de blir nog rätt najs :) veckan därpå är de ju luleåkalaset också. har snackat me oscar johansson också, snäll som han är. stort + åt han då :) nåjanåja. känner faktiskt inte för att skriva justnu, min dator är inte riktigt med idag. måste fixa skiten! , ja skriver säkert senare ikväll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0