två långa dagar kvar

sku ba uppdatera lite kort ,
just nu sitter jag hemma hos min farbror i åbo. fint ställe dehär :) varit i björneborg tidigare i veckan, så åkte vi idag vid elva-tiden hit för farmor skulle på nå skönhets-grejs. fråga inte? , tog första doppet igår också. tro de eller ej? rätt sent. de var inte så värst varmt ute, men vattnet. oh så skönt :) sanden helt kokhet, fetaste vågorna. kan de bli bättre? blåste dock, men de gjorde inte mig mycke. vi har varit till stan typ, varje dag? har inte köpt mig något speciellt igentligen. en tröja, en t-shirt och så har pappa köpt mej ett par skor å en tavla på marilyn manroe ;* , ahah ! :) imorgon blir de stan igen, fast här i åbo då. ska kika på jeans å lite allt möjligt, ids inte spendera så mycke pengar. måste ändå ha så de räcker till luleåkalaset och pdol å lite såntdära va ;d  ikväll blir de nog bara och ta de lilla lugna, farmor är nere vid hamnen och dricker "ngn öl" me hennes "nya" , ingen kommentar på den. vi andra ska väl grilla, så skulle dem väl basta men ja ids då inte. ringer säkert sanna eller ngt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0