tio timmars avstånd, sötnos

just nu sitter jag här, fem på morgonen. finns ingen sömn. 
finns bara en massa tankar kring dig. jag saknar dig redan.


blir mest troligt att komma hem nästa vecka på fredag. tar tåget hit med farmor isåfall. sen är de ju pdol veckan därpå. måste spara pengar. ska försöka fixa adidas tröja i finland också, en mörkblå sådan. kosta vad den kosta vill säger jag ;> , hade tänkt bli brunett när jag kommer hem, men de blir nog senare till hösten. bryr mig inte speciellt mycket om mitt hår, har inte lust att lägga ner mer tid och pengar på de. inte på ett tag. de duger. bra att rikta sig mot possitiv inställnig, man vinner på de! , finns inte mycket att skriva såhär dags. skulle kunna sitta här och skriva hur många rader som helst, bara rad efter rad, tjata om hur jävla bra du är. men de är ingenting du kommer se ändå, ingenting du kommer ana. nåja, bäst att sova nu. två timmar kvar tills jag ska upp, kanske bara skiter i de helt och ligger och läser en massa gamla frida tidningar istället. - och sanna, de är bara att du smsar. jag kommer säkert ringa dig också, nu tycker du säkert att jag måste ha blivit knäpp eller något. de kanske jag har, jag vet inte. de är mina känslor, och de är ingenting ja styr över


Kommentarer
Postat av: :)

2008-07-17 @ 15:43:13
Postat av: sanna

:) /sanna

2008-07-17 @ 15:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0