man får hoppas på bättre tider!

måndag idag då. vet inte riktigt, känns inte som att dagarna spelar någon större roll. håller faktiskt ingen större reda på dem heller. varje dag är desamma, sover halva dagen. tar en dusch, sätter sej vid datorn. drar ut en sväng, å sen hemåt. vad händer? sommaren är ju långt ifrån luleå må ja då säga. ingen sommarkänsla alls, överhuvutaget. jag och sanna har då moppsat runt litegrann, de är väl rätt okej de iallafall. vi var till donken, pratade om lite allt möjligt och åt happy meal. sen stängde då donken, så vi gick snabbt till statoil å köpte en lakrisal, och drog vidare. jag skjutsade hem sanna, så for jag raka vägen hem efter de. varit med krille nu ikväll också. vad gjorde vi? tog de bara allmänt lugnt. kändes bara bra. imorgon blir de väl något i denhär stilen skulle jag tro, ska sova. kanske måla mammas staket också, skulle tydligen få 5 hundra, de känns helt okej. senare i sommar blir de väl eventuellt att sommarjobba med sanna, de skulle då vara finafisken med några extra slantar till luleåkalaset och pdol och vad de nu är. nåja, nu sitter krille å d1 å små-spammar på msn. ska väl snick-snacka med dem ett tag, sen blir de nog film!

sanna, du vet att ja finns här om de är ngt
- å ni andra, jag nås på mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0