can you save me from this hell

sitter vid pappsens dator. hitta en massa gammal musik som jag nu sitter och lyssnar på, kul faktiskt. sitter och funderar på vad jag ska göra fram tills vi ska basta. förmodar att jag snart ska gå och slå på en film och sen bara dega. är nere, sen igår. allt bara rasar just nu känns det som, jobbigt.

gårdagen var väl helt okej annars. jag tog åtta-bussen in till stan, pappa skulle också åka med den. sen klev jag av och började gå upp mot bergviken, till NLV. sen kom sanna bakom hörnet och mötte upp mig, och sen knallade vi vidare. jag vill inte påstå att det var det bästa discot, absolut inte. dem senaste har varit mycket roligare, bortsett från det som var igår. man rymdes ju knappt på dansgolvet. till slut var det så trångt att man mest bara stod still där. var iallafall kul att komma ut lite, träffa folk. jag träffade maja, äntligen. säkert inte setts på flera månader. vi bestämde för att träffas på tisdag, ska bli skönt. träffade annat folk, både trevligt och mindre trevligt folk

vad fan ska man med känslor till?
dom gör ju ändå som dom vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0