drygt tre timmars sömn

fan vad skön kväll igentligen. det har blivit såhär flera lördagar irad. först har man inte planerat något, sen till sist vänder det på allt och allt blir typ kanonkul. vi såg på hata göteborg igår, jag och sanna. ja, den filmen är nog ingenting jag rekomenderar måste jag säga. den sög totalt. nåväl, de gick ju ändå. satt och tjockade och sen drog vi till gårn och var sociala. så spela vi wii, är nog det tråkigaste jag gjort? nä, nu ska jag inte vara för hård. men jag förstår mig verkligen inte på dem so, lägger ut pengar på sånt skräp :s + att det är dyrt som attan har jag hört. nåja, kvällen slutade med att vi låg i soffan och snackade dirty-talk med tommy och gård-gubben viggo eller vad han nudå hette. lite små-läskigt var det faktiskt, haha. sen fick jag skjuts hem av tommy, tack :) så jag slapp gå alldelens ensam. och när jag kom hem var det fest, haha! blev lite småsur i början, men sen blev allt roligt helt plötsligt. satt och lyssnade på deras snack, jag undrar om dem ens själv visste vad dem snackade om? tragiskt. sen skrev sanna på msn, hon började dilla om att william var ensam hemma och att han och danne ville att vi skulle komma. så drog vi runt halv tre till mjölkudden, vi GICK. haha, deni! gick faktiskt snabbt, och var faktiskt inte alls så kallt :) så kom vi fram. vi hade det allmänt trevligt må jag väl säga;) jag fick mig två timmar sömn inatt, men det var de värt. sköna killar dedär =)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0