ett jäkla bra slut på lovet

vet inte riktigt om jag känner för att skriva allt om gårdagen. är smått hängig =s nåväl. det började med fest at jona's place, sjukt roligt ändå. ingen fest tänkt eller så, men det var så så småningom, haha ;) grabbsen kirrade allt, bra gjort. nåväl. vi satt och lyssnade på musik, tröck i oss mackor, snackades väl förmodligen en hel del, (från min sida). sedan vart det ett par telefonsamtal. några efterlängtade, och några mindre efterlängtade. slutade iallafall med några tårar, liksom alltid. vi var där till två, vi hade tänkt sova där men vi for till björkskatan, till de tre vännerna och tobbe. eller? haha ;D mycket trevligt. hans mor kom hem sen så då drog vi alla, åt skilda håll. jag följde med simon, jake, anton och robin upp till jake på "bastukväll" eller borde jag säga morgon? skita trevligt var det iallafall. kom hem mig nu imorrse. tog mig en funderare och räknade ut att jag hade fått hjärnskakning. simon ramlade med mopeden igår, och det var glashalt. vilkett nu jag kanske inte hade räknat ut? fick massa sår på benet också med tanke på att mopeden for över mitt ben, inge skönt alls. när jag kom hem iallafall så snackade jag i telefon med simon, jättemys. haha :) vi snackade om allt från a till ö, mer än så behöver jag inte säga.

vaknade runt ett. hade kunnat sova längre men kom på att det var söndag, ides bara inte. jag gick och satte mig framför tvn med min multivitamin dryck, och även med min mor och far. vi såg katten gustaf på tv, sjukt rolig. jojuste, så var det! nu sitter jag här och degar. ska snart ta mig en dusch för jag luktar usch ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0